Ze względu na to, że warunki nie sprzyjają wspólnym spotkaniom, które w najbliższym czasie musimy ograniczać, postanowiliśmy nieco zmienić formę tegorocznego Konkursu Palm.
Kochani „konkursowicze”! Przechodzimy z konkursem do Internetu. Może wiele osób zdziwi nowa forma organizacji konkursu, ale czasami trzeba dostosować się do warunków jakie dyktuje nam życie.
Mamy nadzieje, że za rok spotkamy się pod kościołem parafialnym w Sieprawiu i Zakliczynie. Tymczasem zachęcamy do wykonywania prac w domowym zaciszu, z materiałów, które myślimy, że każdy znajdzie pochowane w domowych zakamarkach. Tradycyjnie zwracamy uwagę żeby nie korzystać ze sztucznych gotowych kwiatów i plastikowych ozdób. Pogoda sprzyja do spacerów więc na pewno upolujecie coś ciekawego do konstrukcji i ozdoby palmy. Nową formę REGULAMINU wraz z KARTĄ ZGŁOSZENIA znajdziecie poniżej - koniecznie zapoznajcie się z nowymi zasadami!

W wielkim skrócie - jak w tym roku będzie przebiegał konkurs?

✅ ograniczamy kategorie do jednej grupowej: palmy wykonywane rodzinnie przez max. 5 osób (dopuszczalne wykonanie palmy przez osoby z różnych rodzin)

✅ TRZY ZDJECIA palmy zgodne z wytycznymi z regulaminu wraz z KARTĄ ZGŁOSZENIA (patrz: Regulamin) przesyłamy na maila kulturasiepraw@gmail.com do 31 marca godz. 16:00

✅ palmy do 3 kwietnia oceni nasza komisja konkursowa

✅ zdjęcia palm opublikujemy na naszym facebooku, gdzie od 3 do 5 kwietnia będziecie mogli lajkami głosować na najpiękniejszą palmę, która otrzyma nagrodę publiczności

✅ nagrody zostaną wysłane na wskazane przez Was w karcie zgłoszenia adresy


Zachęcamy do udziału w konkursie!