Zgodnie z art. 61 ust. 4 i art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U z 2021r., poz. 735 z późn. zm.) art. 73 ust. 1 oraz art.74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U z 2021r., poz. 247  z poźn. zm.) oraz zgodnie §3 ust.1 pkt. 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019 r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 poz. 1839 z dnia 26.09.2019r.)
zawiadamiam

  • iż na wniosek z dnia 25.11.2022 r. Zarządu Dróg Powiatowych w Myślenicach, reprezentowanego przez pełnomocnika P. Piotra Nowak, zam. ul. Dojazdowa 9/57, 33-300 Nowy Sącz wszczęto postępowanie administracyjne w sprawie zmiany ostatecznej decyzji z dnia 27.09.2022 r. znak: GPiŚ.6220.3.2022 stwierdzającej brak potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla przedsięwzięcia: Przebudowa drogi powiatowej nr 1950K na terenie Gminy Siepraw (ul. Księdza Jana Przytockiego) wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1947K (ul. Jana Pawła II)”.
  • przekazaniu złożonego wniosku o zmianę decyzji do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Myślenicach, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie oraz  Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej Krakowie  w celu uzyskania opinii co do konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko  i ustaleniu ewentualnego zakresu raportu.

Wobec powyższego informuję o uprawnieniach wszystkich stron tego postępowania wynikających z art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego do czynnego w nim udziału w każdym jego stadium.
Z dokumentacją w powyższej sprawie można zapoznać się w siedzibie Urzędu Gminy Siepraw, 32-447 Siepraw, ul. Kawęciny 30, pok. nr. 15: w poniedziałki w godzinach od 8.00 do 16.00, we wtorki, środy od 8.00 do 14.00 oraz w piątki od 8.00. do 13.00.

Przedmiotowa inwestycja należy do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, określonych w §3 ust.1 pkt. 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 10 września 2019r. w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. z 2019 poz. 1839 z dnia 26.09.2019r.).

Zgodnie z art. 64 ust. 1 i 2 o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 2081 z poźn. zm.), w toku postępowania zmierzającego do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla niniejszego przedsięwzięcia, należy uzyskać opinie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Krakowie, Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Myślenicach oraz Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie.

Wobec powyższego rozstrzygnięcie sprawy nastąpi niezwłocznie po uzyskaniu wymaganych opinii oraz ewentualnych uzgodnień.

Pouczenie:

  1. W toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. W razie zaniedbania tego obowiązku doręczenie pisma pod dotychczasowy adres ma skutek prawny (art. 41 Kodeksu postępowania administracyjnego).
  2. Strony niniejszego postępowania – mają prawo czynnego udziału w każdym stadium postępowania, a przed wydaniem decyzji możliwość wypowiedzenia się co do zebrania dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań. (art. 10 Kodeksu postępowania administracyjnego).
  3. Strona może działać przez pełnomocnika. (art. 32 Kodeksu postępowania administracyjnego).
  4. Pełnomocnictwo powinno być udzielone na piśmie (art. 33 §2 Kodeks postępowania administracyjnego). Pełnomocnik jest zobowiązany przedłożyć do akt oryginał lub urzędowo poświadczony odpis pełnomocnictwa, z załączonym dowodem wpłaty opłaty skarbowej w kwocie 17 zł, zgodnie z  ustawą z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. z 2018 poz. 1044).
  5. Jeżeli strona ustanowiła pełnomocnika, pisma doręcza się pełnomocnikowi. Jeżeli ustanowiono kilku pełnomocników doręcza się pisma tylko jednemu pełnomocnikowi. Strona może wskazać takiego pełnomocnika (art. 40 § 2 Kodeksu postępowania administracyjnego).

Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 o udostępnianiu informacji  o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity Dz. U z 2021r., poz. 247  z poźn. zm. )oraz art. 49 Kodeksu Postępowania administracyjnego (tekst jednolity Dz. U z 2021r., poz. 735 z późn. zm.)  - zawiadomienie zostanie zamieszczone na tablicach ogłoszeń Urzędu Gminy Siepraw przy ul. Kawęciny 30 i na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Siepraw. Zawiadomienie uznaje się za doręczone po upływie 14 dni od dnia, w którym nastąpiło udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

Siepraw, dnia  28 listopada 2022 r.
GPiŚ.6220.3.2022

Otrzymują:

  1. Strony postępowania (obwieszczenie zgodnie z art. 49 KPA)
  2. a/a.


Do wiadomości:

  1. Pełnomocnik Inwestora - Pan Piotr Nowak , zam. ul. Dojazdowa 9/57, 33-300 Nowy Sącz

Niniejsze zawiadomienie - obwieszczenie zostaje podane do publicznej wiadomości poprzez:

  1. zamieszczenie w publicznym wykazie danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku (http://bazaoos.gdos.gov.pl/web/guest/home);
  2. na stronie internetowej www.siepraw.pl;
  3. w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Siepraw;
  4. na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Siepraw