Biuro Rady Gminy Siepraw informuje, że zgodnie z decyzją Przewodniczącego Rady Gminy w dniu 27 czerwca 2018 roku /środa/ o godzinie 17.00 w sali obrad Urzędu Gminy Siepraw odbędzie się sesja Rady Gminy Siepraw Nr XXXIII z następującym porządkiem obrad:



  1. Otwarcie sesji i stwierdzenie quorum.
  2. Przedstawienie porządku obrad.
  3. Przyjęcie protokołu Nr XXXII.
  4. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Siepraw za 2017 rok.
  5. Uchwała w sprawie absolutorium dla Wójta Gminy Siepraw z tytułu wykonania budżetu Gminy Siepraw za 2017 rok.
  6. Przyjęcie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego za 2017 rok Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Sieprawiu.
  7. Przyjęcie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego za 2017 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Sieprawiu.
  8. Uchwała w sprawie przekazania projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków organowi regulacyjnemu do zaopiniowania.
  9. Uchwała w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Siepraw.
  10. Uchwała w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Siepraw.
  11. Uchwała zmieniająca regulamin udzielania dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i pieców w ramach projektów realizowanych przez Gminę Siepraw z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  12. Uchwała w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2018 roku.
  13. Uchwała w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Siepraw na rok 2018.
  14. Uchwała w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Siepraw.
  15. Uchwała w sprawie dostosowania wynagrodzenia Wójta Gminy Siepraw do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  16. Informacje o bieżącej pracy Wójta Gminy.
  17. Interpelacje radnych, wolne wnioski i zapytania radnych.
  18. Informacje Przewodniczącego Rady.
  19. Zamknięcie obrad sesji.