Biuro Rady Gminy Siepraw zawiadamia, że zgodnie z decyzją Przewodniczącego Rady w dniu 25 czerwca 2018 roku /poniedziałek/ o godzinie 17.00 w sali obrad Urzędu Gminy Siepraw odbędzie się posiedzenie połączonych komisji.




Proponowany porządek posiedzenia:

  1. Otwarcie posiedzenia.
  2. Przedstawienie porządku posiedzenia.
  3. Przyjęcie protokołu z poprzedniego posiedzenia połączonych komisji.
  4. Omówienie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego za 2017 rok Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Sieprawiu.
  5. Omówienie sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego za 2017 rok Gminnej Biblioteki Publicznej w Sieprawiu.
  6. Opinia do projektu uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego oraz sprawozdania rocznego z wykonania budżetu Gminy Siepraw za rok 2017.
  7. Opinia do projektu uchwały w sprawie przekazania projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków organowi regulacyjnemu do zaopiniowania.
  8. Opinia do projektu uchwały w sprawie maksymalnej liczby zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych na terenie Gminy Siepraw.
  9. Opinia do projektu uchwały w sprawie zasad usytuowania miejsc sprzedaży i podawania napojów alkoholowych na terenie Gminy Siepraw.
  10. Opinia do projektu uchwały zmieniającej regulamin udzielania dotacji na dofinansowanie wymiany kotłów i pieców w ramach projektów realizowanych przez Gminę Siepraw z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
  11. Opinia do projektu uchwały w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek oraz na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu Gminy Siepraw w 2018 roku.
  12. Opinia do projektu uchwały w sprawie zmiany Uchwały Budżetowej Gminy Siepraw na rok 2018.
  13. Opinia do projektu uchwały w sprawie zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Siepraw.
  14. Opinia do projektu uchwały w sprawie dostosowania wynagrodzenia Wójta Gminy Siepraw do Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 15 maja 2018 roku w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
  15. Wolne wnioski.
  16. Zamknięcie posiedzenia.